به درخواست کاربرانی که نمی‌شناسید، پاسخ ندهید!!
 
مطالب مختلف و مفید
 

به درخواست کاربرانی که نمی شناسید، پاسخ ندهید!!

رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند. سرهنگ حسین رضایی با ارائه هشدارهای سایبری ویژه "والدین و فرزندان" ادامه داد: به فرزندان خود بیاموزید به درخواست کاربرانی که نمی شناسند، پاسخ ندهند و تحت هیچ عنوان اطلاعات شخصی و مالی خود را ارسال نکنند.

وی ادامه داد: والدین برخرید و استفاده از بازی­ های رایانه­ ای فرزندان خود نظارت کافی داشته باشند و فرهنگ استفاده صحیح از رایانه و بخصوص بازی­ های رایانه ای را به فرزندان خود بیاموزند.

رضایی ضمن تاكید بر این موضوع كه فرزندان باید بدانند افراد آنلاین ممکن است آن شخصی که معرفی می کنند نباشند گفت: از نرم افزارهای پرنتال کنترل برای کنترل فرزندانتان در اینترنت استفاده کنید و پروفایل فرزندان خود را در صفحات وب سایت های شبکه های اجتماعی اینترنتی چک کنید.

سرهنگ رضایی تصریح كرد: مراقب پیامک های برنده شدن در طرح های نوروزی باشید و در صورت مواجه شدن با چنین پیام هایی با پلیس فتا تماس بگیرید. رئیس پلیس فتا استان یزد خاطر نشان كرد: بطور کل والدین می توانند با یک رفتار دوستانه قوانین مربوط به استفاده از رایانه و اینترنت را در خانه وضع کنند تا از آسیب های آتی پیشگیری گردد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب مختلف و مفید و آدرس matalebemofid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: