آپدیت آفلاین آنتی ویروس خوب است یا نه ؟
 
مطالب مختلف و مفید
 
دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, :: 17:3 ::  نويسنده : سیما فرزانه

آپدیت آفلاین آنتی ویروس خوب است یا نه ؟

در این یادداشت میخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که آیا آپدیت آفلاین خوب است یا نه ؟ و اگر در شرایطی خوب است برای کدام ضد ویروسها ؟

به عقیده ما آپدیت و بروزرسانی آنلاین بهترین ، کاملترین و مطمئن ترین روش برای آپدیت و بروزرسانی آنتی ویروس است و بهتر است به هر روشی که شده به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کرده و آنتی ویروس خود را آنلاین و بی واسطه آپدیت و بروزرسانی کنید .

آپدیت اولیه مهمترین بخش آپدیت است که البته حجیم ترین آپدیت را نیز شامل می شود ، ولی اگر به هر دلیلی در منزل به اینترنت پر سرعت دسترسی نداشتید ، پس از آپدیت اولیه در مکانی بجزء منزل ( و با اینترنت پر سرعت ) حداقل روزی ۲ مرتبه برای بروزرسانی آنتی ویروس به اینترنت وصل شوید تا عملیات بروزرسانی انجام گیرد .

امروز بیشتر شرکتهای عرضه کننده آنتی ویروس اقدام به حذف ویژگی آپدیت آفلاین نموده اند و آپدیت و بروزرسانی را فقط به طور مستقیم و آنلاین ارائه می دهند .

حتی برخی شرکتها پا را از این نیز فراتر گذاشته و فرآیند نصب آنتی ویروس را نیز فقط به صورت آنلاین در اختیار مشتریانشان قرار می دهند .

نکته دیگری که وجود دارد این مسئله است که امروز آنتی ویروسها با تکنولوژی های مختلفی از جمله کلود اقدام به شناسایی تهدیدات سایبری و ویروسها میکنند و تکنولوژی های جدید با روح آپدیتهای آفلاین و قدیمی تناقض دارد .

ولی اگر به هر دلیلی میخواهید آنتی ویروس خود را به صورت آفلاین آپدیت و بروزرسانی نمائید باید چند نکته اساسی را در نظر بگیرید.

اولین و مهمترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که فایل آپدیت آفلاین را فقط و فقط از وب سایت خود شرکت تولیدکننده ضد ویروس دانلود کنید .

دقت کنید تا فایل آپدیت دقیقآ برای همان نسخه از آنتی ویروسی که استفاده میکنید توصیه شده باشد .

البته این توصیه باید مستقیمآ در وب سایت شرکت تولیدکننده آنتی ویروس قابل مشاهده باشد و نه وب سایتها و وبلاگهای متفرقه.

دریافت توصیه و فایل آپدیت آفلاین از وب سایتهایی بجزء وب سایت اصلی سازنده آنتی ویروس نه تنها باعث می شود امنیت شما با خطر مواجه شود ، بلکه اصالت آنتی ویروس را نیز از درجه اعتبار ساقط کرده و ضد ویروس دیگر قادر نیست به وظایفش عمل کند .

توجه داشته باشید شرکتهای تولید کننده آنتی ویروسی که راهکار آپدیت آفلاین را ارائه کرده باشند علاوه بر فایلهای آپدیت ، راهنمایی های لازم را نیز از طریق وب سایت پشتیبانی در دسترس کاربران قرار داده اند .

در صورتی که سوالات بیشتری دارید با شرکتی که مسئول گارانتی و پشتیبانی آنتی ویروستان را بر عهده دارد تماس بگیرید .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب مختلف و مفید و آدرس matalebemofid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: