مطالب مختلف و مفید
 

بازیابی اطلاعات از دست رفته از روی تلفن همراه مخصوصا هنگامی که نسخه پشتیبانی نیز در کار نیست کاری دشوار به نظر می رسد.

تمامی اطلاعات از دست رفته تان را برگردانید + دانلود

ابزارهای تخصصی زیادی برای بازگردانی اطلاعات از دست رفته وجود دارند و در این میان نرم افزار phoneMiner به عنوان یک برنامه چند منظوره با شعار ابزاری همه جانبه و با استفاده آسان معرفی شده است.

تمامی اطلاعات از دست رفته تان را برگردانید + دانلود

phoneMiner نرم افزاری فوق العاده در زمینه ریکاوری اطلاعات می باشد که می تواند طیف وسیعی از داده های گوشی تلفن همراه مانند: عکس ها، تقویم قرار ملاقات ها، دفترچه تلفن، پیام ها، task ها و یادداشت ها را بازگرداند.

این نرم افزار امکانی را فراهم نموده است تا شما قادر باشید پس از ریکاوری اطلاعات آن ها را مرتب سازی نموده و در نهایت ذخیره و یا آپلود کنید. یکی دیگر از ویژگی های پرکاربرد این نرم افزار امکان تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی و سپس انتقال آن ها به گوشی جدید است.

قابلیت های نرم افزار phoneMiner:

- بازیابی مخاطبین، پیام ها، عکس ها، تقویم، ایمیل و...

- بکاپ گیری از اطلاعات و داده های گوشی

- سازگار با انواع گوشی های iPhone/iPad, BlackBerry و Sony Xperia/Ericsson

- امکان خروجی گرفتن در فرمت های Excel, CSV, PDF, vCard, XML و ...

- همگام سازی مخاطبین با گوگل و انتقال اطلاعات شما به دیگر گوشی

دانلود و مشخصات فایل

برای دانلود اینجا کلیک کنید

چهار شنبه 17 تير 1394برچسب:, :: 19:11 ::  نويسنده : سیما فرزانه
 

 

از همان روزهای ابتدایی که خبر حضور رسمی سایت Khamenei.ir در اینستاگرام پیچید تا همین چند وقت پیش که عکس های عزت الله ضرغامی حاشیه ساز شد و حواس خیلی ها را به سمت صفحات سیاسیون در اینستا جلب کرد. خیلی ها دوست داشتند آماری از ریز و درشت این صفحات داشته باشند. تعداد فالوئرها، پستهایی که می گذارند و صفحاتی که فالو می کنند. در اینجا تعدادی از صفحات پربازدید و شلوغ چهره های سیاست را با هم مرور می کنیم تا بفهمیم دقیقا در این صفحات چه خبر است و هرکس چقدر آنلاین است.

مقام معظم رهبری

321 هزار فالوئر، 1918 پست، 7 فالوئینگ (دو تا از صفحات امام خمینی (ره)، مابقی صفحات مربوط به Khamenei.ir)

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

حسن روحانی243 هزار فالوئر، 424 پست، 1 فالوئینگ (صفحه رهبر)

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

دکتر ظریف169 هزار فالوئر، 49 پست، 5 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

هاشمی رفسنجانی115 هزار فالوئر، 650 پست، 4 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

احمدی نژاد25.5هزار فالوئر، 547 پست، 5 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

لاریجانی7.4 هزار فالوئر، 337 پست، 2 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

سید حسن خمینی93.5 هزار فالوئر، 420 پست، 2 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

ابتکار17.4هزار فالوئر، 122 پست، بدون فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

دکتر قالیباف4.5 هزار فالوئر، 230 پست، 2 فالوئینگ

مقامات ایرانی پرطرفدار در اینستاگرام+تصاویر

 

 

 

جمعه 29 خرداد 1394برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : سیما فرزانه

ما در اینجا قصد آموزش طراحی صفحات وب را داریم. در اين نرم افزار آموزشي با زبان HTML و JavaScript و استفاده از CSS در طراحي صفحات وب آشنا مي شويد. به دليل اينکه در اين نرم افزار مي خواهيم به بررسي دستورات HTML ،JavaScript و CSS بپردازيم دستورات درس داده شده در برنامه Notepad وارد شده و سپس اجرا مي شوند.

سرفصل های آموزشی طراحی صفحات وب

- آشنائي با HTML

- کار با متن و تصوير در صفحات وب ( در زبان HTML)

- کاربا پيوندها در HTML

- ايجاد جدول در زبان HTML

- کاربا قابها در زبان HTML

- آشنائي با فرمها در صفحات وب و زبان HTML

- آشنایی با تگ Meta

- ايجاد آشنائي با JavaScript

- کار با تابع Date و ساخت صفحات پويا در JavaScript

- اعتبار سنجي فرمها توسط JavaScript

- آرايه ها و منوها در JavaScript

- آشنائي با شئ Window در JavaScript

- بررسی چند دستور در زبان JavaScript

- روش استفاده از Cookie در زبان JavaScript

- آشنائي با CSS

- مشخص کردن Style براي تگها و تعيين فرمت متون در CSS

- کلاسها و ساخت منو براي سايت توسط CSS

- CSS خارجي

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 

 • حجم: 127 مگابایت

 • سایت سازنده: پیشگامان صفر و یک

 راهنمای آزمون: اینجا کلیک کنید

 • امتیاز:

کوشی قدیمی خودتان را با گوشی های ایرانی تعویض کنید

 مدیرفروش یک شرکت تولید کننده گوشی و تبلت ایرانی از اجرای طرحی تعویض گوشی های موبایل فرسوده هر برندی با گوشی ایرانی خبر داد.

میلاد روشنی با اشاره به طرح تعویض گوشی های فرسوده اظهار داشت: گوشی های فرسوده هر برندی در صورت روشن نشدن تا سقف ۲۵ هزار تومان و در صورت دیگر تا سقف ۳۰ هزار تومان خریداری می شود.

مدیرفروش شرکت ارتباطات ایرانیان اروند تولیدکننده گوشی های ایرانی دیمو افزود: طرح جایگزینی این گوشی ها از سوی این شرکت از امروز در تمامی بازارهای تلفن همراه کشور اجرا می شود و در مقابل این طرح گوشی های آبشار ۱ و ۲ به کاربران تحویل داده می شود.

روشنی با اشاره به توضیح طرح تعویض گوشی های فرسوده گفت: چنانچه کاربران یک گوشی خراب را به فروشندگان محصولات دیمو تحویل دهند، در صورتی که گوشی قابل روشن شدن باشد، ۳۰ هزار تومان و در صورتی  که کاملا خراب باشد مبلغ ۲۵ هزار تومان در خرید گوشی دیمو به آنها تخفیف داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: در واقع برنامه این شرکت یک طرح جایگزین است که تنها شامل خرید یکی از انواع گوشی های تولید این شرکت موسوم به مدل آبشار ۱ و ابشار ۲ با قیمت ۱۰۵ هزار تومان می شود.

گوشی های آبشار ۱ و آبشار ۲ دارای ویژگیهایی چون دو سیمکارت همزمان فعال، نمایشگر ۲.۸ اینچی لمسی، بلوتوث و رادیو، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت و دوربین با وضوح بالا هستند.

شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, :: 19:35 ::  نويسنده : سیما فرزانه

افراد برای خاموش کردن کامپیوتر به شیوه های مختلفی اقدام می کنند؛ شیوه هایی که همانند شخصیت افراد متفاوت است و هر فرد می تواند با توجه به تمایل و علاقه خود از یکی از این روش ها برای خاموش کردن سیستم خود استفاده کند.

روش (Start>>Turn off Computer>>Turn Off) یا همان روش معمول که بیشتر افراد برای خاموش کردن کامپیوتر از آن استفاده می کنند، فراگیرترین روش است.

علاوه بر این روش، شیوه های میانبر دیگری هم وجود دارد که برخی از افراد برای نشان دادن تبحر خود در استفاده از کامپیوتر از آنها استفاده می کنند. در اینجا چند روش میانبر را به شما آموزش می دهیم.

با فشردن کلیدهای (Windows Key + U + U) پشت سر هم نه همزمان، می توانید کامپیوتر را خاموش کنید. البته می توانید با استفاده از کلیدهای (Windows Ke + U + R + R) برای ری استارت و با زدن کلیدهای (Windows Key + U + S) برای بردن کامپیوتر به حالت آماده باش (standby) استفاده کنید. زمانی که هیچ پنجره ای باز نیست، کلیدهای (Alt + F4) با به صورت همزمان فشار دهید. در این هنگام پنجره خاموش کردن ظاهر می شود سپس می توانید با کلیک کردن روی دکمه خاموش کردن یا فشار دادن دکمه U کامپیوتر خود را خاموش کنید.

اگر عاشق کد نویسی هستید، استفاده از قسمت (Run) جذاب است. با نوشتن عبارت (Shutdown - s - t) در قسمت (Run) می توانید کامپیوتر را خاموش کرده و همچنین می توانید برای ری استارت کردن از عبارت (Shutdown - r - t) استفاده کنید.

اگر هم مایل هستید خود را عاشق صفحه سیاه و سفید داس جلوه دهید می توانید همان عبارات بالا را در داس ویندوز که در آدرس (Start>>Run>>CMD) قرار دارد، نوشته و اینتر را بزنید.

برای خاموش کردن سریع به (Task Manager) بروید (Alt + Ctrl + Delete)، سپس از منوی (Shutdown) زیرمنوی (Turn off) را به همراه کلید کنرتل فشار دهید تا کامپیوتر بدون ذخیره کردن تغییرات و به صورت سریع خاموش شود؛ البته اگر کلید کنترل را نگه ندارید کامپیوتر به صورت معمولی خاموش خواهد شد.

برخی از افراد به اشتباه تصور می کنند استفاده از کلید روشن و خاموش روی کیس برای خاموش کردن، موجب آسیب سیستم می شود اما این روش هیچ آسیبی به سخت افزار کامپیوتر وارد نمی کند و در واقع یک میانبر فیزیکی برای این کار است. البته می توان عملکرد این دکمه را از قسمت زبانه (Advanced) تنظیم کرد. این زبانه در قسمت کنترل پنل و در زیر گزینه (Power Options) قرار دارد.

شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, :: 19:33 ::  نويسنده : سیما فرزانه

متاسفانه هک شدن ADSL به پدیده ای همه گیر مبدل شده و افراد حتی با دانستن اطلاعات کمی از هک و روش های هکینک اکانت ADSL را بدست می آورند. برای جلوگیری از دزدیده شدن اکانت ADSL چند روش را به شما معرفی میکنیم :

ابتدا باید پسورد پیش فرض مودمتون که در آدرس پیشفرض ۱۹۲٫۱۶۸٫۱٫۱ قرار دارد را حتما تغییر دهید. این پسورد در مودم های مختلف فرق می کنه اما اکثرا admin یا user میباشد و شخص با دونستن این مورد به تنظیمات مودم وارد شده و حتی اقدام به تغییر پسورد و ریست کردن مودم قربانی میکند.

راه دوم استفاده از یک فایرال خوب در سیستم می باشد که جلوی پینگ دهی IP رو گرفته و شما را مخفی نگه میدارد چون فرد با اسکن IP های که پینگ میدهند اقدام به نفوذ میکند!

راه سوم اینکه خیلی کم برای دیدن شارژ ADSL باقی مونده به سایت سر بزنید، چون کوکی ها و لاگ های که بر اثر بازدید شما از سایت باقی میمونه میتونه به هکر کمک کنه!

در adsl هکینگ هکر میاد اول ip range خودشو اسکن میکنه بعد از آن به وسیله ی نرم افزار telnet که در خود ویندوز وجود داره به modem تارگت reguset میده و با استفاده از پسورد های پیش فرض مودم وارد مودم طرف میشه چند تا از پسورد های پیش فرض مودم اینا هستند :

admin – user – support

سپس با دستورات telnet پسورد و یوزر تارگت رو درمیاره خطاها و احتمالاتی که هکر را در این مرحله ناتوان میکند به شرح زیر است :

پسورد مودم عوض شده باشد و از پسوردهای پیش فرض نباشد.

مودم قابل تلنت نباشد – در اصل اکثر مودم ها قابل تلنت هستند ولی با استفاده از تلنت ویندوز نمیتوان وارد آن ها شد.

در بعضی از isp ها مودم ها تلنت نمیشوند مثلا pars net و این هم به خاطر پورت بسته است که بازم اگه هکر وارد باشه میتونه همه پورت های اون ip رو اسکن کنه و پیدا کنه.

پیش شماره یکسان نباشد – در بعضی از isp ها حتی اگر اکانت یکی دیگر در ip range شما باشه و یوزر پسورد آن را داشته باشد اگر ۳ شماره ی اول شماره تلفن آن با شماره تلفن شما یکسان نباشد هنگام وصل شدن با آن اکانت حتی اگر درست هم باشد invalied password میدهد.

هکر رده پایی از خود باقی بگذارد – اکثر هکر ها تازه وارد بعد از وصل شدن به با استفاده از دستوره sys log disp/y فایل log مودم را خالی میکنند ولی اگر هکر تازه وارد باشه و این کار رو نکنه هر کاره اصلی که در مودم انجام بده همراه با زمان connect شدن و غیر در فایل log مودم ذخیره خواهد شد.

علاوه بعضی از isp ها شما را علاوه بر user – pw از طریق آدرس mac میشناسند در این صورت هکر ip را از طریق http باز کرده و mac آدرس مودم را برمیدارن باز هم در این مرحله ممکنه پسوورد modem تغییر کرده باشه یا کانفیق مودم به صورتی باشد در محیط gui مک آدرس را نشان ندهد علاوه بر این حتی اگر هکر وارد هم باشد هنگام کانکت شده به مودم از طریق http فایل لوگ را پاک نمیکند یا مودم در محیط gui اجازه ی این کا را نمیدهد و اطلاعات آن در فایل log ذخیره میشود.

در اکثر موارد antivirus و firewall ها هم در جلوگیری از این حملات عاجز میمانند زیرا آن پرتی که هکر وصل میشود همان پورتی است که isp سرویس اینترنت را به client میدهد و firewall ها نمیتوانند تشخیص بدهند که connection ایجاد شده از آن پورت از طریق isp است یا یک دستگاه دیگر.

با این حال شما اگر احساس کردید که از شارژ شما کاسته میشود یا بدون علت کلا disconnect میشوید اول از همه فایل log مودم خود را مطالعه کنید اگر در آن خطی مثل :

set reboot – SMT Password pass – Accept() fail – و….

به isp خود اطلاع دهید و هر چندی یکبار پسورد اکانت خود را عوض کنید , علاوه بر این بهتر است از ip dynamic استفاده کنید تا هکر هر بار با استفاده از یک ip address نتواند به مودم شما کانکت شود.همچنین در مودم خود به قسمت Access کنترل رفته و تیک های HTTP و Telnet را بردارید تا هکر نتواند از این راه به مودم شما کانکت شود.

شنبه 16 خرداد 1394برچسب:, :: 19:31 ::  نويسنده : سیما فرزانه

باز هم Clash of Clans و باز هم عجایب و واقعیت هایی درباره این بازی که ممکن است همه را انگشت به دهان بگذارد. امروز قصد داریم شما را با ۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره این بازی آشنا کنیم. واقعیت هایی که شاید باور آن ها سخت باشد.

۱. تبلیغات در مسابقه Super Bowl با هنرنمایی لیام نِیسون

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

در آخرین مسابقه Super Bowl که یکی از از پربیننده ترین مسابقات و برنامه های تلویزیونی در کشور آمریکا است، بازی Clash of Clans تبلیغی بازرگانی در خلال این مسابقه داشت که در آن ستاره هالیوود و سری فیلم Taken در حال انجام این بازی روی گوشی هوشمند خود بود. این تبلیغ به عنوان پربیننده ترین آگهی بازرگانی Super Bowl سال ۲۰۱۵ برگزیده و توسط کاربران وب سایت یوتیوب نیز به عنوان دومین تبلیغ خوب این بازی بزرگ انتخاب شد.

۲. سوپرسِل: غول صنعت بازی های موبایل

این استودیو بازی سازی که در شهر هلسینکی فنلاند متولد شد،  پشت بازی Clash of Clans و سایر بازی های پرطرفدار موبایل مانند Hay Day، Boom Beach و Pet’s vs Orcs قرار دارد. پیش از این در مقاله ای به تحلیل موفقیت این استودیو پرداختم. در آن مقاله،  توضیح راجع به این نوابغ فنلاندی را این گونه آغاز کردم:

خرداد ماه سال ۱۳۸۹ (ژوئن ۲۰۱۰) شهر هلسینکی واقع در کشور فنلاند، تولد استودیویی را جشن گرفت که اکنون یکی از معروف ترین و رو به رشدترین استودیوهای بازی سازی جهان است. سوپرسل (Super Cell) توسط ایلکا پانانن (Ilkka Paananen) تاسیس شد و از یک اتاق به مساحت ۳۰ متر مربع شروع به کار کرد و حالا علاوه بر فنلاند، در ایالات متحده آمریکا، کره جنوبی و ژاپن مستقر شده است و آن تیم بسیار کوچک سال ۲۰۱۰، حالا ۱۵۰ نفر عضو با ۳۰ ملیت مختلف دارد.

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

سوپرسل پس از مدت ها تحقیق و توسعه و کند و کاو در عرصه های مختلف بازی های ویدیویی، در سال ۲۰۱۲ اقدام به عرضه بازی Clash of Clans کرد. از آن موقع تا کنون، این بازی روند رو به  رشد خود را حفظ کرده است و از یک بازی دستگاه های قابل حمل به یک عضوجدانشدنی در موبایل ها تبدیل شده است. عضوی که علاقه مندان نبود آن را مانند هوا حس می کنند!

۴. سوپرسل و درآمدی مانند پیدا کردن معدن الماس!

از فوریه سال جاری میلادی (آن طور که اعلام شده است) سوپرسل به طور میانگین هر روز ۵ میلیون دلار از این بازی درآمد دارد. قطعا مقدار زیادی است نه؟! اما این همه ماجرا نیست.

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

۵. ۲۹ میلیون کاربر فعال

بر اساس وب سایت Re/Code علاوه بر این که این بازی میلیون ها دلار سود را برای این استودیو فنلاندی به ارمغان آورده است، آن را بر سر زبان ها نیز انداخته و کاربران زیادی جذب بازی این استودیو شده اند. بنا بر گزارش این وب سایت، این بازی بیش از ۲۹.۵ میلیون کاربر فعال دارد. اگر شما این بازی را انجام نمی دهید پس خارج از چرخه حیات زندگی می کنید!

۶. بازی روی ۵ آیپد، آن هم به صورت یکجا!

جورج یائو، یکی از برترین بازیکن های Clash of Clans، شش ماه تمام را صرف انجام این بازی روی ۵ آیپد کرد، آن هم به صورت همزمان! البته از سلامت و همچنین حساب بانکی او اطلاعاتی در دست نیست!

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

بر اساس گزارش وب سایت Wired، بازی Clash of Clans و سایر بازی های موبایلی نزدیک به ۵۰ درصد از سود خود را مدیون تنها ۱۰ درصد از بازیکنان صدرجدول هستند. همین موضوع می تواند علت رشد روزافزون و قارچ مانند بازی های رایگان با استفاده از سیستم پرداخت درون برنامه ای را به راحتی توجیه کند.

۸. خرج کردن ۷۰۰۰ دلار در یک ماه! (معادل ۲۲ میلیون و خورده ای تومان ناقابل!)

پاندا، یکی از ۱۰ بازیکن برتر Clash of Clans در گفتگو با وب سایت Wired اعلام کرده است که ماهانه ۷۰۰۰ دلار برای روستای خود در این بازی خرج می کند. خوش به حال روستاییان!

۹. نیروها در بازی در گروه های مختلف دسته بندی شده اند

در بازی Clash of Clans شما می توانید تا ۵ گروه از نیروهای مختلف را برای جنگیدن به کار گیرید. این گروه ها عبارت است از:

نیروهای ردیف اول (بربر، آرچر و گابلین)

نیروهای ردیف دوم (جاینت، وال بریکر، بالون و ویزارد)

نیروهای ردیف سوم (هیلر، دراگون و پکا)

نیروهای اکسیر سیاه (مینیون، هاگ رایدر، والکری، گولم، ساحره و لاواهاوند)

هیروها ( بربرین کینگ و کویین)

۱۰. خواب خوش کارگر

اگر شما روزهای شلوغی در روستای خود نداشته باشید و به هر دلیلی، خیلی به ساخت و ساز علاقه نشان ندهید، بالای کلبه چوبی کارگر نشان از خواب خوش او و لذت بردن از هوای عالی روستا دارد.

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

سوپرسل در سال ۲۰۱۲ اقدام به برگذاری یک مسابقه در شبکه اجتماعی فیسبوک کرد. مسابقه ای که در آن شرکت کنندگان باید مناسب ترین جمله را برای وصف نیروی پکا با توجه به حروف به کار رفته در آن اعلام کنند. اما فرد برنده چه گفت؟ او این نام را برای پکا انتخاب کرد:

Perfect Enraged Knight Killer of Assassins

شوالیه خشمگین بی نقص قاتل آدمکش!

آفرین بر مردم فیسبوک!

۱۲. پکاها مونث هستند

مدت زیادی بود که کاربران بازی سوال می پرسیدند که جنسیت پکا چیست؟ زن یا مرد تا بالاخره سوپرسل جواب این سوال را در صفحه بارگذاری بازی داد و پکا را با ضمیر مونث خطاب کرد. پس ما هم می توانیم از این پس پکا را پکا خانوم خطاب کنیم!

۱۳. هیدن تسلا ها آسیب بیشتری به پکاها وارد می کنند

به علت رسانا بودن زرهی که پکا بر تن دارد و ماهیت هیدن تسلاها که به وسیله نیروی الکتریسیته به اهداف حمله می کنند، پکاها در برابر این سازه دفاعی آسیب پذیرتر هستند و هیدن تسلاها دو برابر بیشتر به این نیرو ضربه وارد می کنند.

۱۴. تغییر ظاهری پکا

به همراه دراگون، پکا یکی از دو نیروی بازی است که در هر سطح ظاهر آن تغییر می کند.

۱۵. این دیوار را با آن دیوار اشتباه نگیرید!

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

مانند سایر بازی های آنلاین/ استراتژی، چیدن روستا در گوشه ای از نقشه باعث نمی شود تا گوشه های نقشه مانند یک دیوار عمل کنند پس مراقب باشید و از دیوارهایتان نهایت استفاده را بکنید و این دیوار را با آن دیوار اشتباه نگیرید.

۱۶. هیچ چیزی شیرین تر از انتقام نیست

بیایید لحظه ای رو راست و صادق باشیم. حمله به شما و ویرانی روستا نکته ای اجتناب ناپذیر است اما بعد از این که روستای شما به حالت عادی بازگشت و از شوک حمله خارج شدید،  لحظه شیرین انتقام فرا می رسد. شما می توانید دقیقا از آن کسی که به شما حمله کرده انتقام بگیرید و چیزی شیرین تر از انتقام نیست.

۱۷. سطح تاون هال ها

در هنگام حمله به دشمن نگون بخت و پیش از تاراج منابع او، به سطح  تاون هال رقیبتان دقت کنید. اگر تاون هال کسی که به او حمله می کنید برابر تاون هال شما باشد، می توانید ۱۰۰ درصد لوت مشخص شده را بدزدید. اگر به تاون هال سطح بالاتر خود حمله کنید می توانید غنایم بیشتری را نیز به روستای خود ببرید.

۱۸. تخریب تاون هال دشمن

اگرچه تخریب تاون هال غنیمت خاصی را نصیب شما نمی کند اما می تواند یک ستاره را برای شما به ارمغان بیاورد و از کم شدن کاپ هایتان جلوگیری کند. جالب است که تخریب مهم ترین ساختمان بازی غنیمتی را نصیب بازیکنان نمی کند.

۱۹. هیروهای خود را هدر ندهید

۲۰ واقعیت دیوانه کننده درباره Clash of Clans

۲۰. پهلوانان هرگز نمی میرند!

مانند فیلم های مورد علاقه تان که قهرمانان در آن نمی میرند، این موضوع در بازی Clash of Clans نیز صدق می کند. آن ها قوی ترین نیروهای بازی هستند که هیچگاه از بین نمی روند. اما در عوض برای استفاده دوباره از آن ها باید مدت زمانی را صبر کنید.

جهت سایر آموزش ها و ترفند ها به سایت http://724game.ir/ مراجعه فرمایید.

پنج شنبه 10 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : سیما فرزانه

 

 اینستاگرام ساعتی

در حالیکه خبرها حاکی است که اپل ساعت‌های هوشمند خود را از 24 آوریل امسال روانه بازار خواهد کرد، برنامه‌نویسان در تلاشند برای این تکنولوژی پوشیدنی کوچک، برنامه‌هایی را طراحی کنند.

اینستاگرام مشغول طراحی اپلیکیشنی مخصوص نصب و استفاده بر روی ساعت‌های هوشمند اپل شده است.

به نوشته وب‌سایت پی سی ورلد، رایان نیستورم، مهندس شبکه موبایلی ایسنتاگرام، در نوشته‌ای اعلام کرده است که اینستاگرام جزو اولین اپلیکیشن‌های قابل نصب روی ساعت اپل خواهد بود و برنامه نویسان اینستاگرام تصمیم دارند راه را برای دیگر برنامه‌نویسانی که علاقه‌مند به طراحی اپلیکیشن برای ساعت اپل هستند هموار کنند.

نسخه ساعتی اپلیکیشن اینستاگرام این امکان را به کاربران می‌دهد که صفحه کاربری و عکس‌های جدید به اشتراک گذاشته شده را چک کنند، لایک بزنند و کامنت بگذارند.

به نوشته این وب سایت، نسخه ساعتی اینستاگرام با نسخه طراحی شده آن برای سیستم عامل iOS متفاوت خواهد بود و بنا به اعلام اینستاگرام، این اپلیکیشن در نسخه ساعتی آن از ساختار ساده‌تری برخوردار خواهد بود.

البته اینستاگرام تنها برنامه‌ای نیست که تا به حال برای ساخت یک نسخه ساعتی پیش قدم شده است. بلکه اپلیکیشن‌های Evernote، City Mapper، Salesforce و همچنین اپلیکیشن روزنامه گاردین نیز خود را برای ارائه یک برنامه مخصوص ساعت‌های اپل آماده می‌کنند.

اخبار تکنولوژی - ایسنا

سه شنبه 8 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 13:31 ::  نويسنده : سیما فرزانه

با بهترین بازی های سال 2015 آشنا شوید
به دور از جدل کنسول های نسل هشتم به خصوص پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان- بر سر تصاحب بازار،  سال 1394 از یک منظر دیگر هم اهمیت ویژه ای دارد. ماجرا این است که این کنسول ها حالا دو ساله شده اند و سازندگان بازی هم دیگر بهانه ای ندارند برای کم کاری و موظف اند بهترین آثار خود را روانه بازار کنند. از طرفی با دستانی پر پا به کارزار دنیای بازی بگذارند. در این فهرست تعدادی از بهترین پلاک پاسترها (بازی های پرهزینه) و عناوین مستقل دنیای بازی را مورد بررسی قرار داده ایم. بازی هایی که هرکدام شانس بالایی برای کسب جایزه بهترین بازی سال را دارند.


The Witcher3: Wild Hunt
افسانه گرلت

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی افسانه گرلت

بازی ویچر 3 اردیبهشت ماه روی سه پلتفرم اصلی نسل هشتم عرضه خواهدشد


بزرگ ترین سری بازی تاریخ لهستان که طرفداران پرشماری در سرتاسر دنیا دارد به پایانش نزدیک شده و همگی چشم انتظار آخرین قسمت مجموعه و پایان ماجراجویی «گرلت»، شخصیت اصلی بازی هستند. گرلت پا به سن گذاشته باید در آخرین ماموریتش با خطرناک ترین تهدید که تا به حال با آن رو به رو شده، دست و پنجه نرم کند. سپاه قدرتمندی به نام «شکار وحشی» به قلمرو شمال حمله کرده و اعضایش قصد دارند دنیا را به کام سیاهی بکشانند. گرلت در نقش بزرگ ترین جنگجوی باستانی باید راهی سفری دراز شود، حتی اگر این سفر ماحصلی جز نابودی خودش چیزی در بر نداشته باشد.


براساس پیش نمایش ها مبارزات در بازی به شدت پیشرفت کرده و گرافیک بازی گوی سبقت را از تمامی رقبایش ربوده است. دنیایی پر از تعامل، ماموریت ها و شخصیت هایی که هرکدام سرنوشتی متفاوت دارند. بازی دارای چرخه روز و شب است و کاربر مختار است در هر زمانی به جای جای آن سفر کند. ویچر 3 اردیبهشت ماه روی سه پلتفرم اصلی نسل هشتم عرضه خواهدشد.

تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت

 

-------------------------------------------------------------
Quantum Break
مامور زمان

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی مامور زمان

تمامی قسمت های بازی Quantum Break در یک پکیج عرضه می شود


برای طرفداران بازی مکس پین چه چیزی از این بهتر که بشنوند سازندگان این سری به همان چیزی که در آن تبحر داشتند، برگشتند؛ اکشن خالص متمایل به آثار جان وو به علاوه «بولت تایم» Quantum Break همان عنوانی است که جای خالی آن مدت هاست حس می شود. اثری متفاوت از گروه «رمدی» که این بار قهرمان شان را علاوه بر بولت تایم، به قدرت دست کاری زمان، تجهیز کرده اند.


شخصیت اصلی بازی «جک بویس» باید در مقابل بدمنی ظاهر شود که می تواند زودتر از هر موجود زنده ای آینده را پیش بینی کرده و بر همان اساس حرکات بعدی خود را عملی کند. جالب اینجاست که سرنوشت بازی براساس تصمیمات شما تغییر می کند و سناریوهای متفاوتی را رقم می زند؛ قراردادن قابلیت سنگرگیری هم باعث شده تا برای نخستین بار رمدی سبک گیم پلی خود را با یکی از محبوب ترین المان های چند سال اخیر دنیای گیم تلفیق کند.

 

به نظر می رسد این بازی همانند دیگر بازی این استودیو یعنی Alan Wake به صورت اپیزودیک روایت خواهدشد. اگرچه تمامی قسمت های بازی در یک پکیج عرضه می شود. این بازی یکی از امیدهای اصلی مایکروسافت در فصل تعطیلات سال نو میلادی به حساب می آید و آبان ماه به صورت انحصاری برای ایکس باکس وان عرضه خواهدشد.

تاریخ انتشار: آبان

 

-------------------------------------------------------------
Rise of te Tomb Raider
قهرمانان نمی میرند

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی قهرمانان نمی میرند

نقطه قوت بازی تومب ریدر طرحی مراحل آن است


«تومب ریدر» و شخصیت لارا کرافت نامی آشنا برای بازی کن های سراسر دنیا هستند، اما پس از عرضه سری Unchrted و ظهور ناتان دریک، تا حد زیادی این سری قدیمی زیر سایه عنوان جدید سونی قرار گرفت. در عوض دو سال پیش سازندگان این سری با بیرون ریختن تمامی ویژگی سری، عنوانی نوین را تهیه کردند که هرچند ظاهرش به دیگر عناوین سری شباهت داشت، اما در درون، گیم پلی متحول شده ای را عرضه می کرد. حالا پس از دو سال باید در انتظار قسمت دوم از سری متحول شده تومب ریدر باشیم که قهرمانش دیگر شباهتی به شخصیت های بزن بهادر ندارد، بلکه در پی اثبات فرضیه های خویش است.


برعکس قسمت نخست، حوادث این قسمت در چندین بخش مختلف جهان به وقوع می پیوندد؛ اگرچه در حال حاضر مشخص شده که بخش مهمی از بازی در برف و بوران سیبری سپری می شود. نقطه قوت تومب ریدر طرحی مراحل آن بود، چرا که برعکس سری نچارتد نه شخصیت های انسان بلکه «محیط» و «طبیعت» در نقش خطرناک ترین دشمن «لارا» ظاهر می شوند. این بازی هم در تاریخ نامشخصی از پاییز امسال برای دو کنسول ایکس باکس وان و ایکس باکس 360 عرضه خواهدشد.

تاریخ انتشار: پاییز

 

-------------------------------------------------------------
The Legend of Zelda
آخرین امید نینتندو

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی آخرین امید نینتندو

بازی The Legend of Zelda در پاییز عرضه خواهد شد


افسانه «زلدا» یا «زلدا» یکی از آثار محبوب تالار مشاهیر دنیای بازی است که با آمدنش سبک جدیدی را پایه گذاری کرد. درضمن همواره از این سری به عنوان قدیمی ترین ودر عین کامل ترین سری اکشن/ ماجراجویی تاریخ یاد می کنند. حالا که نینتندو در وضعیت مساعدی به سر نمی برد، «لینک» و دیگر قهرمانان بازی دست به دست یکدیگر داده تا این شرکت ژاپنی و کنسول Wii U را از وضعیت اسف بار فعلی نجات دهند. این بازی که هنوز نام مشخصی ندارد و با کد رمز Zelda Wii U شناخته می شود، پاییز امسال روانه بازار خواهدشد.


هنوز اطلاعاتی درمورد داستان و زمان وقایع حوادث منتشر نشده، اما با توجه به نمایش ها می توان گفت که گرافیک بازی دستخوش تغییر و تحولات عظیمی شده و این بار با محیطی کاملا «دنیاباز» سروکار داریم که لینک می تواند در آن به راحتی گشت و گذار کرده و ماموریت هایش را به پایان برساند. به معنای ساده تر تمام دنیا بازی قابل دسترس خواهدبود و لینک می تواند پیاده یا سوار بر اسب خود به محیط های مختلف سر بزند. تغییرات گیم پلی به همین نقطه ختم نمی شود، زیرا سازندگان برای بهبود مبارزات، استفاده از اسلوموشن را به آن اضافه کرده اند.
تاریخ انتشار: پاییز

 

-------------------------------------------------------------

Batman: Arkham Knight
شوالیه تاریکی در هم می شکند

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی شوالیه تاریکی در هم می شکند

این بازی برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهدشد


بازی «بتمن، آرکهام سیتی» به لطف سری فیلم های شوالیه تاریکی نولان به شهرتی مثال زدنی رسید. از آن سو هم بتمن دنیای بازی آن قدر از منظر کیفی بالا بود که بسیاری آن را تحسین و سازندگانش را تمجید کردند. حالا کمپانی «برادرن وارنر» که چند سالی می شود به دنیای بازی وارد شده، عنوانی دارد که می تواند هم پای نمونه هالیوودی اش قدم بردارد. آخرین قسمت از سه گانه آرکهام با ورود دشمنی به نام «شوالیه آرکهام» آغاز می شود که یک مامور بدذات و به شدت قدرتمندی است که برای نخستین بار قهرمان گاتهام سیتی را در هم می شکند.


در وصف او می توان گفت مخلوطی از «جوکر» و «بین» است و این یعنی یک مغز متفکر که از منظر قدرت بدنی هم ابرسربازی نیرومند محسوب می شود. در این بازی برای اولین بار شاهد حضور ماشین مخصوص بتمن، بت موبیل هستیم که شوالیه تاریکی در بیشتر مواقع به آن دسترسی دارد. این بازی فروردین ماه برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهدشد.
تاریخ انتشار: فروردین

 

-------------------------------------------------------------
Uncharted 4
فصل آخر ایندیانا جونز دنیای بازی

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی فصل آخر ایندیانا جونز دنیای بازی

بازی Uncharted 4 آبان ماه عرضه خواهد شد

 

این بازی گل سرسبد فهرست و عناوینی است که همه در انتظارش هستند. ناتی داگ که این روزها سردمدار دنیای بازی است. پس از دو سال غیبت به گود بازگشته تا قهرمانش را بر دیگر به اوجه قله بازی ها برساند. «ناتان دریک» میانسال به مانند شوالیه تاریکی در سری کمیک «بازگشت بتمن»، باردیگر مجبور می شود وارد کسب و کار قدیمی اش شود، با این تفاوت که این بار برادرش را کنار خود می بینید که برای بیش از 10 سال گمان می کرده مرده است.


داستان اما تنها بخش هیجان انگیز بازی محسوب نمی شود، زیرا طراحان خوش ذوق ناتی داگ با استفاده از سخت افزار جدید، آنچارتد جدید را به درجه ای رسانده اند که به قول خودشان در سطح کارهای روز هالیوود است. سه گانه آنچارتد به عنوان پرفورش ترین سری پلی استیشن 3 و محبوب ترین عنوان 10 سال اخیر سونی شناخته می شود و همین کار برای آنچارتد 4 بسیار سخت کرده هرچند آنها با نمایش های جدید ثابت کرده اند که دود همچنان از کنده بلند می شود.
تاریخ انتشار: آبان

 

-------------------------------------------------------------
Bloodborne
خون به پا خواهدشد

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی خون به پا خواهدشد

اساس  بازی Bloodborne  صبر و آزمون و خطاست


در عین حال که موج آسان سازی بازی ها طی ده سال اخیر باعث کاهش کیفی بازی ها شده، «هدیتاکا میازاکی» هم چنان به ساخت بازی های سخت و طاقت فرسا مشغول است. این بازی آخرین قسمت از سه گانه مشهور سخت ژاپنی است که این بار کنسول پلی استیشن 4 افتخار پذیرایی از آن را برعهده دارد. اثری که این بار از فضای فانتزی کناره گیری کرده و حال و هوای عناوین گوتیک را به مخاطب القا می کند.


بازی در خرابه های شهر افسانه ای «یارنام» دنبال می شود؛ مکانی که روزگاری به عنوان شهر شفابخش شناخته می شد، اما ناگهان ویروسی ناشناخته در شهر پخش شد و انسان ها جای خود را به موجودات دهتشناک شب دادند.

اساس بازی صبر و آزمون و خطاست. اثری شکنجه آور و در عین حال هیجان انگیز که در آن هر دشمنی قابلیت از پای درآوردن شخصیت اصلی را دارد. مبارزات البته با پیشرفتی شگرف همراه بوده، طوری که حالا می توانید از دو سلاح به صورت همزمان استفاده کنید.
تاریخ انتشار: پاییز

 

-------------------------------------------------------------
Halo 5
آخرین هنرنمایی مسترچیف

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی آخرین هنرنمایی مسترچیف

هیلو 5 با استفاده از سخت افزار ایکس باکس وان، 60 فریم و تمام HD خواهدبود

 

 هیلو 5 نه تنها بزرگ ترین انحصاری این نسل کنسول مایکروسافت محسوب می شود (حداقل تا اینجای کار)، بلکه از این شانس برخوردار است که پس از سال ها Call of Duty را به زیر کشیده و خود بر تخت سلطنت ژانر شوتر تکیه بزند. عنوانی که بسیاری در توصیف اش از واژه «جنگ ستارگان دنیای بازی» استفاده می کنند، پاییز امسال باز می گردد تا میلیون ها طرفدارش شاهد تازه ترین هنرنمایی مسترچیف، قهرمان محبوب شان باشند.


هیلو 5 به لطف استفاده از سخت افزار ایکس باکس وان، 60 فریم و تمام HD خواهدبود. علاوه بر این بخش چندنفره بازی متحول شده و قهرمانش حالا برای نخستین بار هویت خودش را به نجات نسل بشر ارجح می داند. تیراندازی در هیلو 5 بسیار سریع تر از گذشته دنبال می شود و البته قابلیت هایی همچون پرش های بلند، حرکت سریع به سمت سنگر، نشانه گیری دقیق و چند المان دیگر آن را بسیار به شوترهای روز دنیا نزدیک کرده است.


این تغییرات به بخش تک نفره محدود نمی شود و حالا کاربرانی که به عدم تغییر در قسمت چند نفره معترض بودند، می توانند خوشحال باشند که سازندگان از مواضع پیشین خود کوتاه آمده و درصدد تولید بخشی نوین هستند. این بازی پرسروصدا مهر امسال به صورت انحصاری برای ایکس باکس عرضه خواهدشد.
تاریخ انتشار: مهر

 

-------------------------------------------------------------
Just Cause 3
بازگشت بزن بهادر

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی بازگشت بزن بهادر

در اکشن  بازی Just Cause 3 اغراق شده است

 

بازی را می توان اثری هم ردیف یک فیلم بالیوودی دانست. در حقیقت اکشن بازی آن قدر اغراق شده است که تنها فیلم های هندی توانایی رقابت با آن را دارند. سازندگان قسمت سوم بازی نه تنها تغییری در روند سری ایجاد نکرده، بلکه اکشنش را به بالاترین میزان ممکن رسانده اند. داستان هیچ گاه در این سری جایگاه ویژه ای نداشته و تنها به عنوان بهانه برای شروع به آن نگاه می شود.


البته که نقطه قوت بازی همچنان قلاب مشهور «ریکو»، قهرمان بازی است که توانایی گرفتن همه چیز را دارد؛ از کپسول گاز گرفته تا هواپیماهای مسافربری! فراوانی وسایل نقلیه، جزیره ای وسیع، تعداد زیادی سلاح و آزادی عمل بی حد و حصر، از ویژگی های این بازی است که نمونه اش در هیچ بازی یافت نمی شود. گرافیک بازی به لطف استفاده از سخت افزار کنسول های نسل جدید تحسین برانگیز است کافی است جزیره ای با تمام جزئیات را متصور شوید که شخصیت اصلی آن توانایی منفجرکردن هر چیزی را دارد.
تاریخ انتشار: اواخر پاییز

 

-------------------------------------------------------------
Soma
بیگانه ای در فضای بیکران

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی بیگانه ای در فضای بیکران

بازی Soma فعلا برای کامییوترهای شخصی و پلی استیشن 4 عرضه خواهدشد

 

سری Amnesia از بهترین ترسناک های سال های اخیر بودند که به خوبی از پس وظیفه نخست شان – ایجاد رعب و وحشت و لرزه انداختن برتن بازی کن ها- برآمدند. حالا همان گروه مستقل سوئدی به سراغ ساخت بازی جدید خود رفته که حال و هوای آثار ترسناک علمی/ تخیلی همچون بیگانه را دارد.

بازمانده ای در فضا که سعی دارد خود را از دست موجودات بیگانه خلاص کند. «سوما» به رسم دیرینه سازندگانش تا پیش از پایان دی ماه و البته فعلا برای کامییوترهای شخصی و پلی استیشن 4 عرضه خواهدشد؛ هرچند ساختنش برای کنسول های ایکس باکس وان هم دور از ذهن نیست.

تاریخ انتشار: دی

 

-------------------------------------------------------------
Below
نهفته در اعماق

 

بهترین بازی های رایانه ای, بهترین بازی های کامپیوتری, بازی نهفته در اعماق

بازی Below  دی ماه عرضه خواهد شد

 

این بازی مستقل ایکس باکس وان یکی از شانس های اصلی دریافت بهترین بازی مستقل امسال است. اثری سخت و طاقت فرسا که از طراحی هنری منحصر به فردی بهره می برد. Below عنوانی عجیب است که گیم پلی بسیار مشکلی دارد. در حقیقت این بازی وارث تاج و تخت بازی های نقش آفرینی قدیم است که در آن شخصیت ممکن است بارها و بارها از بین برود و در نهایت با صبر در بازی پیشروی کند. آنهایی که «بلو» را بازی کردند، خبر از اثری جذاب دادند که می تواند به یکی از پرفروش ترین های سال آینده در بخش دیجیتال تبدیل شود. این اثر تا پیش از دی ماه عرضه خواهدشد.
تاریخ انتشار: دی

 

-------------------------------------------------------------
The Witness
دنیای به وسعت خیال

 

بهترین بازی های کامپیوتری, بهترین بازی های سال 2015, بازی افسانه گرلت

بازی ویتنس اثری پازل محور است که از منظر بصری در سطح بالایی قرار دارد


جاناتان بلو با ساخت Braid نام خود را جاودانه کرد و به یکی از پرچم داران بازی سازان مستقل مبدل شد و حالا افراد زیادی چشم انتظار The Witness هستند که امید می رود به یکی از بزرگ ترین آثار مستقل تبدیل شود. در این عنوان اول شخص، گیمرها در نقش مرد بی نامی ظاهر می شوند که در جزیره ای دورافتاده از خواب بیدار می شود. ویتنس اثری پازل محور است که از منظر بصری در سطح بالایی قرار دارد. بلو نزدیک به چهار سال است که روی این عنوان کار می کند و انتظار می رود این بازی تا پیش از پاییز به صورت انحصاری برای پلی استیشن 4 عرضه شود.
تاریخ انتشار: اواخر تابستان

 

-------------------------------------------------------------
ضدقهرمانی که دوستش داشتیم
پنجمین قسمت متال گیر با نام Phantom Pain بار دیگر ما را در نقش «بیگ باس» (Big Boss) قرار می دهد تا او را به سمت رویای بزرگش- ساخت اتوپیاپی برای سربزان بدون مرز- هدایت کنیم. بیگ باس بزرگ ترین قهرمان دنیای بازی است که شیفته رویای تاریک خود می شود و از این حیث هم ردیف با شخصیت هایی همچون دارث ویدر (بدمن اصلی جنگ ستارگان) است.


Phantom Pain روایتگر اتفاقاتی است که او به واسطه آن قدم به دنیای سیاهی می گذارد و به بزرگ ترین تهدید نسل بشر مبدل می شود. کوجیما می خواهد بار دیگر هنر داستان گویی اش را به رخ حریفان بکشد و در این بین از حمایت کارگردان مشهوری همچون گیرمو دل تورو و نیکولاس ودینگ رفن برخوردار است که او را بزرگ ترین داستان نویس و کارگردان دنیای بازی می دانند. این بازی تابستان 94 برای کنسول های نسل هفتم و هشتم عرضه خواهدشد.

منبع :

مجله همشهری

برترین ها

یک شنبه 6 ارديبهشت 1394برچسب:, :: 21:48 ::  نويسنده : سیما فرزانه

اظهارنظر اپراتور اول درباره اختلالات وایبر

 وحید صدوقی، در توضیح این مطلب گفت: اگر این نرم افزار تنها در یکی از اپراتورها دچار مشکل می شد این احتمال وجود داشت که اپراتور مقصر باشد، اما اکنون در کل کشور این اختلالات ایجاد شده و برهمین اساس می توان اعلام کرد که این موضوع به اپراتورها ارتباطی ندارد.

وی همچنین عنوان کرد: براین اساس یا مشکل از سوی زیرساخت های کشور است و یا شرکت وایبر دچار مشکلی شده است، اما تا آنجایی که من می دانم بخشی از این مشکلات پس از جابه جایی مدیریت وایبر رخ داده است.

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار افزود: پس از سه سال، مدتی پیش مدیریت وایبر عوض شد و تیم مدیریتی قبلی به تلگرام رفتند که اکنون فکر می کنم این موضوع در اختلالات اخیر بی تاثیر نبوده است و شاید مشکل به وجود آمده از طرف خود وایبر بوده است.

صدوقی در ادامه ی صحبت های خود درباره تاثیر OTT  هایی مانند وایبر در درآمد اپراتورها اظهار کرد: در دنیا با OTT ها برخورد های مختلفی شده و برخی کشور ها این شبکه ها را بسته و آنها را کنترل کرده اند، اما من فکر می کنم در هیچ کجای دنیا این نرم افزار ها به مانند ایران تا این حد آزادانه فعالیت نمی کنند.

وی افزود: اکنون تمام OTT ها بدون هیچ نظارت و کنترلی به ارائه سرویس در ایران می پردازند و شاید این شرایط غیرعادلانه ای باشد که برای اپراتورهای یک شرکت به ازای هر پیامک 5.1 درصد عوارض دریافت شود و یک اپراتور خارجی که اتفاقا به نوعی اسرائیلی هم هست بدون پرداخت هیچ گونه عوارضی به ارائه ی خدمات بپردازد. در واقع این شرکت ها به نوعی از مشترکان کشور سو ءاستفاده می کنند و در حوزه هایی مانند ترمینیشن و پیام های انبوه نیز ورود کرده  و از نوعی آزادی کامل برخوردارند.

صدوقی در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا خود همراه اول قصد ارائه ی نرم افزارهای ارتباطی موبایل را ندارد، توضیح داد: ما پیش از این در این زمینه تلاشی کرده و ساینا را ارائه کردیم اکنون نیز در حال توسعه این نرم افزار هستیم، اما با توجه به آنکه هنوز این نرم افزار به بلوغ کامل خود نرسیده برای آن تبلیغ نکرده ایم. به هرحال OTT  ها مزیت های خاص خود را دارند و در صورت طراحی نرم افزارهای داخلی حتی قابلیت رقابت نیز برای آنها وجود دارد.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب مختلف و مفید و آدرس matalebemofid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: